den andra dagen

den andra dagen har jag promenerat med mia runt sjön. trevligt pulsandes. man kan lugnt säga att det finns en hel del snö i mina hemtrakter. men det är underbart mysigt. det är också mysigt att få komma hem, in i värmen. jag ska värma mig med en stor kopp te.
det som är bra med magsjuka också är att den botat mitt koffeinknarkande. jag har inte druckit kaffe sedan juldagen. det är nog rekord för att vara mig... jag kör stenhårt på wii och nu ut och gå. ska, om bikinin passar, ner och simma på tisdag. sen vill jag bubbla och basta :)

Kommentarer
Postat av: stina

har du säsongskort på sporthallen?

är det sant att man kan simma på solariekortet?

funderar på att dra igång jag med nämligen.

gott nytt år!

2010-01-02 @ 17:13:52
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: sandra

jag har årskort på gymmet, då kan man simma också.

det är jätteskönt att simma efter ett gympass :D

2010-01-03 @ 07:57:11
Postat av: mia

Bubbla och basta låter som en fantastisk kväll. Men först tar vi väl 40 längder...

2010-01-03 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0