nedsjunken & lite smått uppgiven

egentligen har jag massor att göra.
skriva hemtentan som ska in på fredag.
göra klart  musiken (tillsammans med per) till min kommande pjäs.
läsa en bok och svara på frågor till nästa veckas bokseminarium.
städa korvarnas rum.
montera ihop deras våningssäng.
.
.
men jag orkar inte.
det enda jag känner är att jag inte hinner med nånting.
dagarna passerar och jag bara glider med.
nu ska korvarna få ha lite påsklov & jag undrar hur mycket tentaskrivande jag hinner med när de är hemma?!
men det får lov att gå.
tänkte en tanke att hinna sätta mig ikväll, efter jobbpasset men jag gav upp den idén.
jag kommer vara trött, slut och bara vilja sova.
.
.
ungefär så.

Kommentarer
Postat av: Mia

Skruva våningssäng kan jag hjälpa dig med iaf. Men inte tentan. Den får du göra själv. :)

2010-04-06 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0