gårdagens bravader


igår var en lång dag.
hade bestämt mig för att vara hemma, hade tvättstugetid och skulle städa. på tisdag eftermiddag ringer det och jag blir erbjuden att jobba. vilket jag självklart som fattig student tackar ja till. vad ska man annars göra?!? hinner iallafall med tvättstugan 1½timme på morgonen och får allt tvättat, sen iväg och jobbar, därefter till teatern. näst sista teatergruppstiden, bara nästa vecka kvar nu...

hos sekten var det minus nollkommaåtta, vilket känns rätt bra ändå, nu ligger jag allt som allt minus trekommafyra. när jag lämnat hem min krassliga kompanjon så åkte jag upp till spåret och joggade runt trean. jo: sant. jag sprang faktiskt. fy vad jobbigt det var. var länge sen jag sprang men orkade iaf nästan hela vägen. nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0