mörkt & mysigt


earth hour day.
här hemma var det nedsläckt.
barnen sov och vi kurade ihop i sängen med minilaptopen på batteri och tittade på ett avsnitt av lyxfällan. inte värsta lördagspartajet men jag var glad över att bara vara hemma. blev ju inte en helledig hemmahelg då teatern behövde hjälp under kvällen, men, var hemma igen till halvåtta så det var inte alltför avancerat. fick dessutom träffa min barndomsidol oledolyckan så det var helt  okej :) :p




egentligen skulle jag behöva en tripp till ikea men det får vänta till nästkommande helg. insåg att jag nog nu är hemma (iaf i bruksorten) fram till distriktsledarkonferensen i lund i maj. härligt :)

Kommentarer
Postat av: mia

ikea!? Jag vill! Jag vill!

2009-03-30 @ 08:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0