planering för en plan


jag sitte roch försöker bena ut (fisken - haha) hur jag ska lägga upp alla mina sommarkurser. det jäkliga är - att de som inte är litteraturnördskurser - har schemalagda grejer som man ska göra. mitt stilla sinne bara undrar: hur tänkte ni nu? jag vill ha en (EN) deadline för en uppsats, inte två per vecka med en massa delmoment som ska göras. vem orkar? (gissa det rätta svaret)....

vilket fall, så sitter jag med dilemmat om hur jag ska planera för att hinna med att läsa 200%, som iofs ska ligga över hela sommaren, tio veckor, men jag har liksom bara tom v.27 på mig. bra plan. ännu bättre blir det om jag fortsätter att snilla tid från det jag egentligen borde göra. smart. (men du är snygg också - jag vet, men du är inte bara snygg, du är smart också = älska) :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0