och så var det


fredag. skönt. lite lagom sådär. morgonpasset, svd och kaffe. vuxenmorgon.
ska till banken idag igen. lämna in alla dosor och gamla kort.

och äntligen har lärarna på skolan fått a****t ur och lämnat in rapporter på våra poäng.
tack. även om de kunde kommit in i december. men nu slipper jag åtminstone
söka dispens. alltid något. fick ju vg för det sista pm-et också...

det roliga är att när jag gick upp runt halv sju imorse så var det -4 grader ute.
vid frukost var det -5.4 och nu är det -6.4, trodde i min enfald att det skulle bli varmare
när det blev mer "dag" :p

har haft en bra vecka. en bra grupp i skolan nu och kul på teatern i onsdags.
och har tränat. massor. men nu hade jag en vit dag igår, så får väl sätta fart sen senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0