och papper, pärmar & register


sitter med nya pärmar och papper för budgeten 2oo9.
trevligt. känns som man börjar om på noll. blankt blad.
har nu registrat om för de aktuella räkningarna och gjort
en ny pärm med register för varje månad. plus utfall månadsvis
där budget står vid sidan av. kommer nog gå bra det här.

tur att min mamma vet att jag gillar pärmar och register.
hon kom med kassvis när hon slutade sitt jobb nu i december.
myndigheten lades ju ner och svearike omorganiserar.

var tillochmed i skolan idag och för mig var det nog tur att
cafeterian fortfarande hade julstängt. annars hade jag nog handlat.
nu hinner köpstoppet sjunka ner ordentligt. bra.

Kommentarer
Postat av: mia

Men vad skulle vi göra på ikea om du inte får handla nåt?

2009-01-08 @ 10:24:37
Postat av: sandra

åh, ikea. förlåt. hörde ditt meddelande nu. hade glömt. men det hade inte funkat iaf igår. insåg det när det var försent.

det har ju varit jul för sjutton gubbar. har ju presentkort. :p

2009-01-08 @ 11:10:19
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: mymoney

Om du gillar pärmar och register och ordning och reda kanske du också gillar en figur som kallas Alejandro Fuentes Bergström?! Kolla in vår hemsida för filmer med honom och vad han tycker att du ska tänka på när det gäller privatekonomi.

2009-01-08 @ 11:18:49
URL: http://mymoney.intrum.se
Postat av: mia

Det är lugnt. :)

Någon annan dag kanske? Jag behöver tavellister till hallen.

2009-01-08 @ 14:24:02
Postat av: sandra

det låter bra. kanske nästa vecka, det är lite körigt nu och i helgen...

2009-01-08 @ 16:52:33
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0