som en skock elefanter?


låter det alltid i tapphuset vid den här tiden. grannen högst ovanpå kommer alltid hem nu runt halvåtta med alla sina barn och hundar. barnen gråter och hundarna skäller. trevligt.



jag och brallan var på biblioteket och lånade en meterhög trave med böcker åt mig, till skolan. har ju en hemtenta i barnlitteraturens historia att skriva, en barnkulturstudie och en temaplanering med lektionsdetaljplanering. så nu ligger en lunta av lena kåreland, litteraturhistorik-böcker om romantiken och lite diverse om tidningsarbete. och en klassikerupplaga av alice i underlandet. det är synd att tim burtons alice inte kommit ut än. då hade jag toksett den och analyserat utifrån det. synd, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Miafia

Va flitig du är:) själv är jag snart uppe i 20 lektioner;)

2009-02-19 @ 19:26:57
Postat av: sandra

hehe.

jag har nu iaf planerat tjugofem lektioner. inte så himla utförligt dock, men jag vet inte riktigt HUR utförligt tantalånga vill ha dom..?!?

2009-02-19 @ 20:00:53
Postat av: miafia

Det går ju inte att vara så utförlig på 6 sidor...

2009-02-19 @ 20:49:40
Postat av: sandra

jag har INTE varit utförlig.

gjort en tabell med alla lektioner lite snyggt uppradade, vecka för vecka. du kan få se om du vill.

så nu är jag uppe i tre sidor INKLUSIVE detaljplanering. men jag har en del att skriva om bakrund och lägga till referenser...

2009-02-19 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0