otäckmatutmaning

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten
till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Listan från johanna;

1. Lever / Leverbiffar - hm. ingen aning. har aldrig provat, inte ens sett det tillagat så. kanske kan våga prova.
2. Stuvade morötter - NEJ. inget med mjölk.
3. Kantareller - supergott.
4. Potatisbullar - NEJ. potatis ska vara potatis. inte mos med stekyta. juick.
5. Musslor - Nja. vågar nog inte prova. det ser för läskigt ut. (jag är en mes)



Jag skickar vidare;

1. Blodpudding
2. Bläckfisk
3. Surströmming
4. Stuvade makaroner
5. Risgrynsgröt


Jag utmanar:

fenomenas
plyschmjukis
mysmia
mitt så kallade liv
iolani

- Lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0