eftermiddag i trötthetstecken





sitter hemma i mitt lilla rum och lyssnar på elliot smith och funderar lite över litteraturtentan som måste påbörjas under kvällen. vilken vinkling ska jag ha? hur ska jag skriva och framförallt vad ska jag skriva... för övrigt har jag idag varit i skolan på en lektion som slutade så bra att jag hann med tolvtåget. alltid trevligt. de två föreläsarna på den kursen är roliga. och intressant seminarie. gut.

funderar nu om jag ska orka iväg till återvinningen, min bil är fullproppad med mjölkkartonger, konservburkar och plast. annars så måste jag ha med mig allt till jobbet imorgon... måste vilket fall tömma bilen för på lördag har jag bokat in besök på vafab för att lämna stora kartonger från i julas som nu tar MYCKET onödig plats. mhmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0