annars är man bara en liten (frys)lort


åkte madrass igår, med mina blåmärken. men det här gången gick det bra. tur för mig :p
i övrigt så har helgen bara förflutit alltför fort. sitter här nu och fryser. har väl en 16grader i min kombo sovrum/kontor. brr.

idag börjar rättegången mot piratebay-upphovsmännen (även om medierna genomgående kallar de "killarna"). ska bli intressant att följa och se hur det går. vilket fall som helst, oavsett vilken sida som "vinner" så kommer domen att överklagas. antagligen.

sen behöver jag köpa ett par bättre vinterskor. mina röda snoggers sprack så nu får jag använda mina gamla skor igen, och mina tår blir till is i dom. mer brrr. ska kolla med bruksortens skoaffär om det finns några bra goretexskor på rea. behöver nya ullstrumpor också.

Kommentarer
Postat av: mia

Säg till om ni ska till backen någon annan dag. jag följer gärna med. Kan man grilla korv där? Det vill jag. :)

2009-02-16 @ 11:50:38
Postat av: sandra

man kan grilla korv. iaf när skidbacken är öppen. då är elden igång :)

2009-02-16 @ 12:07:52
Postat av: mia

Härligt!

Förresten, är du i stan (e-tuna eller v-ås) någon dag den här veckan? Skulle du kunna gå in på nån bokhandel, förslagsvis akademiebokhandeln och haffa en bokrea-katalog till mig då? De släpps på onsdag. Jag är nyfiken. Årets happening ju.

2009-02-16 @ 14:25:37
Postat av: sandra

kan väl typ göra det imorgon då ;)

2009-02-16 @ 16:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0