minime gånger två


okej. inget ont om lyxfällan. det är ett intressant program. vinklat självklart. men det är tv och mer specifikt tv3 vi pratar om. satte mig med "stora" förväntningar igår då det var dags för de nya programledarna. kul liksom. ny, frisk fläkt i programmet, lite lagom sådär när man sett programmet och kan mattias&charlies storyline. dom nya programledarna hade sagt i en intervju att de hade nya vinklingar och nytt blod in i programmet. döm om min förvåning när det (i alla fall för mig) upplevs att de har EXAKT samma manus som mattias&charlie, säger exakt samma saker. GÖR samma saker. DELAR upp sig likadant som mattias&charlie.

fan vad dåligt.
jag orkade knappt titta klart.

Kommentarer
Postat av: miafia

jag håller med dig, somnade faktiskt mitt i lyxfällan:)

2008-09-19 @ 15:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0