fuktmätning utförd


dåså.
nu har bovärden varit här och gjort en fuktmätning. väggen visade tydligen inga utslag men golvet i korvarnas rum pep det fint om. kul. han stack ner kniven i golvet som var skadat. han skulle vilket fall göra en anmälan IDAG och förhoppningsvis så får vi nåt utlåtande snart. också om vi får annat boende.

sen när jag nyss var ute med korvarna så ser jag på tegelväggen utanför barnens rum så är det vitt mögel i golvhöjd. på utsidan av huset. bådar inte gott.

blä vad jag INTE tycker om livet just nu.
sen att jag totalt bröt ihop efter ännu en värdelös föreläsning känns bara hemskt och meningslöst slöseri med min tid. och ork.

Kommentarer
Postat av: mia

Ni måste seriöst flytta!

2008-09-10 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0