och när det ekar som svar..?


jag är trött. jag är slut. det kommer till en viss punk ibland, när jag känner att jag antingen skiter i allt och överlever eller fortsätter som jag ska och borde och inte orkar något mer. sen är det skitsaker när det äntligen rinner över.

för ibland känner jag igen kim i pjäsen...

"om man ropar på hjälp i den här världen
så är det som att det bara ekar som svar.
men det måste väl vara okej att ropa på hjälp ibland,
eller?"


nu ska jag ta itu med planering och fortsätta träna in replker och plugga till tentan.
jomen, tja'rå.

Kommentarer
Postat av: mia

Hör av dig om du har en sekund ledig nån dag så kan vi ta en promenad eller lite te och så kan du hiva ur dig allt på mig. :)

2008-10-06 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0