efter ekot så hopar sig allt


gårdagen fick bli en klagandets dag. men det är över nu. nästan i alla fall.

idag har jag varit på VFU, fått en handskriven svarslapp med mina intervjufrågor och intervjuat två lärare på respektive arbetsplats. kan nog räkna dagens VFU som en heldag även om jag bara var där till 12.30. hoppas det iaf.

imorgon börjar saker och ting hopa sig något.
först till skolan. antingen med 7-bussen, eller bilen direkt till tåget. har itne bestämt mg än. det får nog bli beroende på hur trött jag är imorgon och hur kallt det är. det vill säga; måste jag skrapa rutorna så blir det buss :p men jag skulle behöva komma hem snabbt så det vore bra med bil. åå. alltid denna beslutsånda.
hemma så ska jag på ledarträff kl.12. fast jag kommer nog in till brukshåla 12.15, sen köra till teatern. hm. vi får se hur schemat ser ut. sen jag faktiskt bokat en tvättid 13-16. och en börjat teatergruppen kl.16. sen måste jag hem och hinna med lite tentaplugg.... mitt i all stress.huffa.

dessutom behöver ja repa repliker och skriva ett manus till gruppen.
nån som kan fixa ett par tio extra timma per dygn de kommande veckorna?

Kommentarer
Postat av: Johanna

verkar som att du har mycket att stå i..

2008-10-07 @ 21:16:58
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0