mitt huvud sprängs


ärligt talat.
mitt huvud kommer inom snar framtid att sprängas.
det kan inte vara nyttigt att i två dagar spendera minst tio till tolv timmar framför datorn, skrivandes. man blir klart sagt knäpp. mitt huvud värker och i denna värk vimlar det runt klyschor om pedagogik, vad som främjas av dittenochdatten och vad pramling samuelsson & asplund carlsson (2003) anser, påpekar, menar och synliggör. orken tryter mina vänner. enkelt språkat. och imorgon blir ännu en lååång dag framför datorn. det måste vara bättre med en hederlig skrivmaskin, då ser man åtminstone pappret.

måste jag förtydliga att jag är nära bristningsgräns till att bli galen?!?

*gaaaaaaaaaaaaaaaah*
sådärja. nu klarar jag mig en stund till.

Kommentarer
Postat av: malin

ta ett djupt andetag och en ipren, så blir nog allt bra :P :)

Ha en trevlig kväll :)

2008-05-15 @ 21:49:06
URL: http://malinhenriksson90.blogg.se
Postat av: kolan

10-12 timmar!? Som en student så ordinerar jag en lång helg som enbart innehåller alkohol eller pringles och ett gudfadern maraton. Viktigast av allt RÖR ej datorn mer!!!

2008-05-15 @ 21:58:03
URL: http://kolatlivet.blogg.se
Postat av: mia

Du behöver en paus, hjärtat.
Vill du hjälpa till att städa min lägenhet och plantera lite blommor? :)

2008-05-16 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0