minus 12kg-07; minus 12kg-08?

gud. tack mia för stavningen. behövdes.

jag har ett mål.
jag måste ha någonting att kämpa för nu känner jag.
det är så lätt att bara av leda att softa...

så...
förra sommaren lyckades jag minska 12kg (lite mer men jag fick tillbaks ett par) :p
så mitt mäl denna sommar ska vara att göra samma sak återigen.
minus 12kg.
kanske kan jag klara det... jag vet inte.
men jag ska baske mig försöka.
man blir inte vältränad av att käka karamellkungen och slacka på soffa.
typiskt. för då hade jag redan varit det.

startdag 26 maj. -0kg, -0cm.

Kommentarer
Postat av: miafia

Bra sandra,BRA för nu måste jag oxå!! TACK!

Puss & God natt

2008-05-26 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0