alla tårar & radio


förra veckan bestod av älskat kaos och stress.
jag har varit på festival&kongress i västerås, för atr.
(amatörteaterns riksförbund, för oinvigda) :)

jag har sett underbar, fantastisk teater...
tack för "pang pang du är död" för alla tårar,
och "den lilla kritcirkeln" för tänkvärt skådespel.

jag har lärt mig massor, atrfestival är bäst när man vill förkovra sig i teatervärlden.
jag blev invald i förbundsstyrelsen som veckans överraskning.
men det är bara roligt och jag tackar för förtroendet.

igår fick jag prata med indienfararen som berättade att han varit
med på radioprogrammet P3planet. suveränt projekt de håller på med,
kaospiloterna... vill man lyssna så hoppar man till

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1140442&BroadcastDate=&IsBlock=1

och hoppar till del 2/2, och ca 30min in i programmet så kan man
höra vad de gör på sina äventyr i indien som snart är slut tyvärr....

idag har jag återigen engagerat mig i skolan, förra veckan var jag inte hemma alls.
så nu läser jag faktaböcker och ska skriva text som ska in på onsdag...


Kommentarer
Postat av: Mia Fia

Va flitig du är:) men visst är det intressant vårat tema!

2008-05-05 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0