fredag


idag är en hemmadag.
skrot har hög feber (sen igår) och jag är skol"ledig" för en gångs skull.

jag har iaf;
* gjort ett försök till att plugga till salstentan med anna - tack.
* bakat bullar
* bakat drömmar
* dammat, dammsugit och torkat alla golv
* tvättat all tvätt som fanns i lägenheten (inkl. alla vinterkläder så de kan packas undan - ja jag vill ha vår nu)

nu ska jag efter min andningspaus ta itu med vikning av kläder, städning av toaletten och bakning av tårta. sen ska jag invänta min söt som förhoppningsvis är hemma om ca en timme. jag är alldeles matt nu. och om någon läser det här; allis har feber, gissar på att det är tänder eller öronen som spökar. alla som inte är rädda för feberbaciller är ändå hjärligt välkomna på morgondagens kalas...


Kommentarer
Postat av: Plyschis

Tack för hjälp, kaffe och lite förkalas...

2008-03-14 @ 18:47:48
URL: http://plyschmjukis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0