fonderna går upp & arbetslöshet nästa


dagens negativa (något iaf) besked var att sambon är uppsagd från sitt jobb.
suck. iofs bra för honom men dåligt för pengarna...

dagens positiva var att alla mina (tre) fonder går bra och ökar stadigt kursen.
perfekt. håller på att få igång sparandet på riktigt nu.

husköpet är lagt på is.
det bestämde vi igår kväll tillsammans efter lite saker som jag inte
tycker vi skulle behöva gå med på... och efter beskedet idag så kändes
det VERKLIGEN som rätt beslut - tyvärr...

har spenderat dagen med att fundera, tänka, planera vad jag ska göra
med sommarkurserna... suck. jag har NOLL motivation och ingen bra idé alls.
blä. imorgon ska jag läsa och anteckna iaf... och skicka nån slags planering
till min handledare (undrar dock vad för slags planering hon vill ha?).

nu är det antingen sportnyheter på tv eller en dokumentär och kvinnor & onani.
jomentjena. ska nog gå och sova nu. 22.22. pip. typ.



Kommentarer
Postat av: stina

hey you.

min kompis fanny har en mamma som jobbar på det här företaget, i skultuna, i stan. hon säger att dom är i desperat behov av nytt folk och vill anställa direkt. hon menade att jimmy skulle söka, men han är nöjd för tillfället. kanske kan vara nåt för per?



http://www.foldypac.se/index.php?lid=1

2008-06-18 @ 19:49:21
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0