sista kvarten av dool


blev påmind att jag skulle titta på dool idag.
när det var en kvart kvar. men det räckte för en uppdatering.

* alla "döda" är kvar på den hemliga ön som ingen kan hitta
* jennifer är fortfarande jättegravid och bebisen håller på att födas vilken sekund som helst (precis som för två veckor sen), vilket fall så hade jen iaf kommit upp från stupet.
* järngänget försökte ta sig ut genom det elektriska fältet men "nån" har ändrat koden. bummer.
* mimi tror hon har cancer
* belle har ev. haft sex med philip, fick ingen klarhet i det där.

japp. undrar om jag kan komma ihåg lunchavsnittet idag.
har blivit befriad av min familj nån timme nu, det är alldeles lungt, stilla och tyst här.
balsam för själen.



Kommentarer
Postat av: mia

Åh, har hon kommit upp från stupet nu?! Lyllo henne. Ja, jag har faktiskt kollat lite. Måste ju kunna hänga med dig och a-k. :)

Slutar ett på onsdag, så om det är sol blir det badet. Har lovat a-k. Följ med!

Jag åker gärna till ikea, men får pengar först på fredag! :(

BEHÖVER lådor till min "tv-bänk".

2008-07-21 @ 12:39:50
Postat av: sandra

åå, tänkte åka till badet första dagen som det kommer solsken igen. låter bra med onsdag :p

vi kan ikeaåka nästa vecka, eller helgen. :)

2008-07-21 @ 15:42:00
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: stina

haha, nämen! ja, en sjal verkar vara en bra investering. tror du man kan bända tillbaka babysittern? jobbigt för minibebis att ligga snett kanske? nej en del saker är säkert helt onödigt också. typ amningspump är ju helt värdelöst att köpa om man inte kan amma. så det tänker jag vänta med.



åh, jag får ångest av hokuspokusstolar. har dåliga vibbar av dom där från min egen ungdoms dagar. haha! en matstol från ikea kostade ju bara 80 spänn eller så, ingen dyr pryl alltså. :)



men när du tar tag i källaren kan du ju passa på att sortera upp (skriva upp?) vad du har, både till försäljning och bortskänkning eller loppis. så kanske det blir lättare?

2008-07-21 @ 19:20:41
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0