...och i skolan går det också bra

upprop igår. kändes som jag hade en gigantisk klump i magen när jag satt och väntade. hoppades på det bästa med grupp, klass och lärare. men så var det en liten professortyp som var kursansvarig och väldigt tillmötesgående (tyckte jag) så vi fick bestämma grupper till engelskan själv vilket kändes bra efter den helvetiska våren... på torsdag har vi nämligen första provet; uttalstest i engelska. jomentjena. en engelskman ska sitta och bedömma oss hur vi talar och sen får vi papper på vad vi ska träna på. lagom nervöst måste jag säga. i övrigt så känns det ROLIGT med engelskan. roligaste med barnlitteraturkursen. synd att den bara är ett par veckor (4,5hp)...

beställde tre av kurslitteraturböckerna idag. ca 550:- som hittat. sen är det en bok som kostade strax under 500:- på bokus... har anlitat mia och bibblan för att hitta ett fjärrlån på den. kanske kan spara lite pengar i så fall. har lagt in en bokning på bibblan om andra böcker också.

dessutom så var jag och skrev in mig på gymmet imorse. härligt. rätt ok pris för student, 179:- per månad. jag körde på bandet och det var jätteroligt! sprang i ca 40-45min och sen körde jag en maskin för rygg och en för mage. ska dit imorgon också. till halvsju om jag är vaken, för då kan jag simma först :)

sen lider jag av pms och snart slår ihjäl nån för en påse karamellkungen. eller, egentligen vilket skitgodis som helst. GE MIG!!!



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

eller hur, synd att den är förstor

2008-08-26 @ 19:34:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: mia

Tack för sim-sällskapet!

2008-08-27 @ 10:47:14
Postat av: sandra

detsamma :)

2008-08-27 @ 12:17:12
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0