en lista - gammal

fick ett mail... med en lista. skickar själv inga mailkedjebrev så jag lägger den här istället, så kan ni som känner er manade lägga in på era bloggar. let's go...

1. Vad är klockan? 20:45
2. Ditt namn? sandra
3. Smeknamn? inga (bara ÖKnamn antar jag)
4. Piercings? inte längre
5. Ögonfärg: grön-blå
6. Födelseplats: västerås
7. Favoritmat? fetaost. bakad potatis. räkor. grillad kyckling.
8. Någonsin varit i Kalifornien? nej och ingen önskan om det heller.
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? nja
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja
11. Varit med i någon bilolycka? nej
12. Krutonger eller baconbitar? krutonger
13. Favoritdag på veckan? fredag
14. Favoritrestaurang: ingen
15. Favoritsport: ingen
16. Favoritdrink: nopp
17. Favoritglass: vaniljglass
18. Walt Disney eller Warner Bros: WB
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: mcd
20. Vilken färg har din sovrumstapet? typ grön
21. Vem fick du ditt förra mail ifrån? carin
22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? designtorget.
23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? bloggar?
24. När går du och lägger dig? jag lägger mig inte - jag somnar i soffan
25. Vem kommer att svara på detta e-mail (blogg) först? ärligt: stalkern 
26. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? dom utan blogg?
27. Vilket tv-program missar du inte? heroes - längta. 
28. Senaste person du gick ut och åt middag med? utemiddag... david säkert. 
29. Ford eller Chevrolet? peugoet
30. Vad lyssnar du på just nu? elliot smith
31. Vilken är din favoritfärg? grön, brun
32. Hav eller flod? hav
33. Hur många tatueringar har du? ingen
34. Har du någon gång kört slut på bensinen? en gång; man gör det inte två gånger.
35. Katter eller hundar? yuck för båda
36. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 20:55

ps! Glöm inte att skicka det (kommentera) till den som skickade mailet (bloggade) till dig oxå! (så man kan läsa svaren)

Kommentarer
Postat av: mia

jaja, vi har gjort detta en miljon ggr, men ok, läs min lista här:

2008-08-05 @ 09:23:19
URL: http://fenomenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0