bibliotek är bra under köpstopp & tanten som blir för tjock


lever med mitt köpstoppande nu. känns väldigt bra. lite ovant då man är van att spendera pengar mest alltid på - ingenting. underligt. det känns fritt ändå svårt när man är grymt godissugen och VET att man inte får eller ska. mest SKA. får får jag självklart men. ni fattar. eftersom jag inte vill dryga ut er om mitt köpstoppande så finns allt sånt på köpstoppsbloggen. nog om det.

var in på biblioteket idag. lånade en trave med böcker (mest till korvarna) men en bok till mig :) om aktier. *mohahaha* ska läsa den i helgen. fick med mig readers in wonderland också, men den är del av kurs-litt till potter. korvarna fick med sig varsin dvd också; skrutt den svart/vita bamse (inte bra. saknade vadhannuheter som ska vara berättaren) och skrot fick med sig "julens hjältar". julkalendern år ??. vilket fall. vi såg två avsnitt ikväll, men den var så läskig så vi fick byta till ett avsnitt bamse. och sen påbörja den nya kapitelboken av mor och dotter wirsén. underbar tungvrickare om näpen och häpen. och bulltanten som blir tjock en dag. och brösten blir också tjocka. som semlor. "nu. nu kommer den lilla människan ut som är därinne"... UNDERBAR bok. jag och skrutt är saliga. boken var precis som tanten - tjock. men vi hinner nog färdigt med den under veckan iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0