att våga


igår, under coachingen, så jobbade vi med "mitt framtida jag". började smått och arbetade fram en helt ny bild av hur jag lever, bor och saker jag gör. att våga, fick bli mitt råd till mig själv. våga prioritera, våga fokusera på det som är bra och våga göra mig av med människor och saker som får mig att må dåligt.

jag tror att det här kan vara bra för mig. ska göra min läxa också.
jag håller på att ordna upp livet, hitta det jag vill sträva för att få och göra det jag tycker om.

och idag har jag nu vikt all tvätt från två veckor (mycket tvätt med en nattkissande skrot) och plockat undan. sen ska vi laga mat, baka kakor och gå till biblioteket. lämna tillbaka och låna lite nytt. sen längtar jag till skolan. längtar efter en vardag med matlåda, skratt och gemensam ågren över exor, tentor och tråkiga föreläsningar.

sen gör magen lika ont precis så mycket som det regnar. suck.

Kommentarer
Postat av: mia

Du kom väl ihåg att det ska bli dubbel sats kakor? :)

2008-08-18 @ 14:08:31
Postat av: sandra

jamen ; självklart. värsta proffset ;) :)

2008-08-18 @ 18:11:38
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0