snörusk med isvindar


usch ja.
jag kom åtminstone till tågstationen imorse med sommardäcksbilen så jag kunde ta mig till skolan. jag avr helt säker på att sladda av vägen och landa i ett dike där ingen skulle hitta mig förrän hela bilen var översnöad och jag möjligtvis saknad framemot sena eftermiddagen...

i skolan var vi faktiskt effektiva idag. jag hade gjort lite planering (kontrollfreaket i mig) och hade struktur för mig själv. det behövs när allt mest känns som kaos och rörigt.

nu ska jag hiva i mig en skål med gröt i väntan på nästa teatergrupp :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ta ställning i min blogg och svara på vad du tycker om silikon!

2008-04-09 @ 19:13:11
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: plyschis

Men jag hade hittat dig i diket när jag kom en timme senare...puss

2008-04-09 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0