matt och orkeslös


jag orkar ingenting.
en promenad till badrummet och jag får sitta ner i fem minuter för att orka borsta tänderna. helt sanslöst. jag är inte van vid att vara sjuk. först influensa i påskas och nu nån konstig magsjuka som gav mig vätskebrist som jag nu försöker kompensera. har fått i mig ett glas vatten och håller nu på att skeda i mig lite cocacola.

jag skulle behöva städa hemmet idag för det är dammigt och gruset och gudvetvad, men jag kommer inte att orka. jag känner det. och vetskapen om att det kommer se ut såhär i en dag till gör mig rastlös och irriterad. usch. jag har iaf diskat lite nu på morgonen och satt igång en tvättmaskin. tur att det är bokat tid i tvättstugan imorgon. för med bacillskräcken jag har så måste jag byta lakan. idag också.

jag som hade planerat in ett pass på gymmet idag och träffa min mia. men men. det får väl bli en annan dag. suck. undrar om jag orkar ut med korvarna idag? typ nedför trappen, och sätta mig på utetrappen med lammfällen...


vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0