conversevårig


nu så. äntligen.
conversen är på allvar utskrämda ur garderoben och klär min fötter vareviga dag. det är underbar. vår under sulorna som gör mig mer glad och bekymmersfri. jag försöker att strunta i allt det jobbiga och stressen till förmån för mitt välmående och befinnande. man ska inte ha människor omkring som tar ens energi. det var någon som sa så; och det är väldigt sant.

för övrigt så är den stora redovisningen imorgon och mina nerver sitter redan på utsidan. och självklart så börjar halsen mola för att imorgon göra skitont. men jag får ignorera det så kommer presentationen att gå bra också. (eller så spiller vi ut allt vatten till experimentet på golvet och får leka städpatrull istället)...


image22

Kommentarer
Postat av: Emsan

Converse ÄR våren just nu! :)
Ha en bra dag!

2008-04-23 @ 14:14:12
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Anna B

Det kommer att gå toppen på redovisningen i morgon, jag tvivlar inte en sekund på det.
Kramiz

2008-04-23 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0