cocacola - min räddare


fick till slut i mig ca ½dl cocacola och det gjorde lite under med min kropp. jag klarade av att stå & gå, att få i mig lite vatten och nu mår jag lite bättre. iaf ur vätskebristsynpunkt. kan inte det här ta slut någongång? jag orkade iaf krypa in i duschen, tvätta mig och sen kasta ur alla lakan och lägga i ett nytt underlakan i sängen så jag låtsas att jag mår lite bättre. det luktar rent i alla fall...

tur i oturen så behövde vi inte boka av skruttens tandläkartid idag då de ringde därifrån och sa att tandläkaren har magsjuka. perfekt. fler som lider som jag :p

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Usch då. Krya på dig!

2008-04-17 @ 09:52:31
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0