sommarjobbskampen


nu har jag börjat min kamp för sommarjobb.
har nu anmält mig till proffice och sökt ett par jobb.
på parken zoo bland annat.
nu ska vi hålla tummarna för att jag får nåt jobb också.
annars vettetusan hur livet ska gå :p

semester och sånt får man nångång när man har ett riktigt jobb, efter skollivet.
förhoppningsvis.


nu är sambon ute och säljer den förbenade eumoppen också.
tack. inte en dag för tidigt så slipper vi den försäkringskostnaden (1200:- per halvår) också.

sen efter en snabb uträkning med alla årsbesked vid min sida på skatteverketshemsida
så skulle vi få tillbaka lite pengar i år, både jag och sambo. känns bra. och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0