min elake tvilling


och den var den dokumentären jag skulle titta på!
*muttrar*
men nu lyckades jag fördriva tiden framför datorn istället.

sen kan jag glatt säga att jag gjort min första "läxa" i min coaching.
jag har strukturerat upp alla saker som ska göras i projekt.
alla dessa projekt har sedan alla åtgärder som ska göras.
i tur och ordning. sen följs faktiskt några projekt åt.
kanske som sig bör, jag vet inte. men jag vet att jag börjar
få - jag vill inte säga ordning men - inblick i vad jag håller på med.

blir nog bra till slut.
fick iaf använda mina snygga skolfärgpennor till projektskrivandet.

- suuuuuuuuuuveränt.



inte min planering men googlad... :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0