jag behöver lite ikeabesök


jag behöver åka till ikea. long-time-no-see.
jag behöver tvättkorgar (till mitt nyordnade badrum), en bänk eller längre bord till badrummet, två mattor till korvarnas rum och säkert lite servetter. minst säkert servetter. sen skulle jag behöva en billy till vardagsrummet. och en sån som billy fast smal (vaddennuheter). om det är dåligtväder imorgon så ska jag nog åka till ikea. alldeles säkert om det är regnväder. (får man önska lite regn?) fast iochförsig så har jag vid soligtväder bestämt att ta en promenad till åsby med minst en av korvarna, helst båda. och köpa mjukglass vid lustigkullagrillen. det har jag aldrig gjort. inte än iallafall.

Kommentarer
Postat av: mia

Jag vill också åka till ikea... :)

2008-07-19 @ 20:08:33
Postat av: sandra

ska vi åka tillsammans? ;)

2008-07-19 @ 20:29:17
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: mia

Jippie! :)

Men jag börjar jobba imorgon... :(

2008-07-20 @ 09:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0