skriver och skriver

knapprar på tangenterna så de glöder.
är nog snart färdig med astrid-kursen.
får sen se om potter hinns med innan söndag annars får den gå på uppsamlingsheatet i oktober. är iaf klar med faktadelen med astrid, didaktiken och en stor del av diskussionen. har fortfarande en och annan bok som måste in men det brukar inte vara några större problem. mitt största problem är att jag inte har några papper att skriva ut på och köpstopp hägrar. men det är inte så mycket att göra åt. får ta mig en tur förbi bokhandeln och skaffa lite papper.

ps. på torsdag är det konsert - äntligen :)
nu tar jag lunch - är för hungrig för att koncentrera mig på annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0