bråda dagar


nu ligger redovisningen inför dörrarna och nervositeten börjar kännas. eller. i alla fall kommer den snart. rapporten är inskickad och redovisningen kommer bli jättebra. om ingen kräks. eller svimmar. eller pp strejkar. och filmen inte går att visa... men sånt ska inte hända.

nu är jag frisk. tränade igår. gick blott 3000steg under dagen men men.
idag har jag än så länge gått 5100steg. ska träffa mia klockansex så ska vi ta en vända på motionscentrum. ska bli jätteskönt. både med frisk luft, röra på sig och inte minst sällskapet. :)

har varit förbi teatern idag och fixat med rekvisita till båda teatergrupperna så vi har lite att repa med imorgon. så jag har konstruerat ett fågelbo och målat fågelägg bland annat. ikväll ska jag förbi förrådet för att hitta lite kostym. kläder behövs till en fågel, en tiger, en soldat och en fiskare. ska se vad jag kan göra...

image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0