progressionsnivå två



dåså. dags att fylla i kriteriera för progressionsnivå två. lite marigt faktiskt. mn måste verligen bena ut vad de vill veta, men ärligt så känns det bra mcket enklare än förra gången. nu förstår jag åtminstone vad alla ord betyder. dessutom så hade jag en väldigt givande diskussion med min handledare idag om vad jag vill, vad jag gett uttryck för och vad jag kan. kändes jäkligt bra efteråt i alla fall. har hand om en underbar klass med underbara individer. lite smått förpubertala som alla elvaåringar. men de är goa. känns tråkigt (faktiskt) att veckan snart är slut. känns som att jag precis kommit in mig. lite tråkigt...

imorgon är det dags för föreställning. håll tummarna för att det går bättre än i måndags. men - ärligt. det kan ju inte bli sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0