diagnos: magont


jag har i ca en vecka haft otäckt ont i magen. kunnat gömma det bra dock. under lw-konserten fick jag hemska attacker av värk som endast kunde förbises av lw och lyckan. har sovit dåligt, mått dåligt pga olika saker och varit stressad. har vaknat mitt i nätterna, helt kallsvettig och illamående. inte roligt. så, vi kör väl tema mia? :p

vilket fall. insåg efter mitt besök på netdoktor idag att jag borde nog se över en hel del saker. sen efter min session med bästa coachen så ska jag se över saker i livet, prioritera och fokusera.

har idag endast hällt i mig en halv kopp kaffe på fikabesök hos mormor, ska försöka sluta med kaffe. inte bra för min mage... sen ska nog min mage få äta bra saker hädanefter. och i lite mer lugn och ro. har varit så stressad och mått så dåligt över saker som jag borde gjort och fått överstökat för så länge sen.

sen så blir det INTE bättre att man mår dåligt eftersom man ser ut som skit.
sen tänker man; tänk om det är nåt fel - på "riktigt"?

avslutar dock med ett plus i kanten (eftersom jag jobbar med min positiva sida/göra saker jag tycker om) att jag idag sa NEJ (jag kan inte säga nej) till fler grupper OCH att jag ville out-sourza en av grupperna jag redan har. (det hoppade faktiskt lite lycka inuti när jag sa precis som jag ville) :)

Kommentarer
Postat av: stina

tack :)

2008-08-18 @ 08:39:19
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: miafia

men Sandra, fina Sandra. Massor av kramar tänker jag ge dig på måndag!! Ta hand om DIG!!!!!!!!!

Puss

2008-08-18 @ 10:13:46
Postat av: mia

Låter som finfin magkatarr det där. :(

Ska du haka på min och a-k:s Losec-kur eller? Köp på apoteket och ät varje dag i två veckor. Har hjälpt fint på mig, efter tips från syster maggan. :)

2008-08-18 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0