ångesten över tentaväntan


jaha. så idag var äntligen dagen D; dagen då svaren på salstentan skulle komma. klockan tio skulle hsts exp öppna så jag var otroligt okoncentrerad ända tills det var dags... hjärtan bultade och klockan gick sakta. väldigt sakta. kvart i tio travade jag och maria dit och väntade. och väntade i en evighet... tentan var rättad av fem olika lärare inom sitt ämne som vi skulle ha fått med i vårt tema. och jag fick fanimej godkänt på alla delar! tjohoo! så nu är den ångesten lagd i bagaget och kan med nya krafter ta tag i vårt grupparbete som ska redovisas om en vecka. och göra det sista finliret med rapporten. så otroligt skönt. egentligen hade det inte gjort något med ett fett "U" som i underkänd heller, det är bara ovissheten som gör mig galen och stressad.

imorgon är det powerpointskola och försök till diagramskapande i excel... ska packa ner datorn också.

förresten. skolboken som jag letade i en kvart efter imorse och inte hittade; den var snällt undanställd bland barnens målarböcker, i pappersmappen, i pysselskåpet i köket. ibland städar även min sambo. *pik pik*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0