080331


det här är extremt jobbigt.
jag behöver blogga. jag har abstinens.
vem ska jag nu berätta för att jag hittat världens roligaste blogg?!?
måste berätta för A-K iaf.
har ni läst days of our lives bloggen på tv3.se?
helt underbar!
nu har jag skrattat så tårarna sprutat och fått lite uppdaterad info...
haha. jag har så skoj :p
fick ju faktiskt se days idag *tjohoo*

har varit på bootcamp och  massvettats med alla andra flåsare. huff.
nu ska jag engagera mig i mitt manus så jag kan nån replik till på torsdag iaf.


Kommentarer
Postat av: A-K

Ha ha, tack för tipset.

2008-04-02 @ 09:48:27
Postat av: mia

Jag hade också abstinens. Men mest för att jag var så förbannad och ville avreagera mig när de snodde min cykel.

2008-04-02 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0