jag drömmer om andra tider

jag drömmer om andra tider.
andra dagar.
jag vill så innerligt gärna vissa dagar vara klar med skolan.
men så slår verkligheten till och jag tror inte jag kommer klara av att arbeta sen.
det är skrämmande att verkligheten är så nära inpå nu.
termin 6 av 7.
läskigt. skrämmande. otäckt.
.
.
jag klarar det nog. men jag tror att det kommer vara krävande.
att ha ett sådant ansvar.
behöva döva samvetet för att jag kanske inte hinner med.
.
jag hoppas i alla fall att min kommande geometritenta får godkänt.
då kommer jag vara nöjd. och glad.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej! har du hört nåt från åsa o anna? skulle va så kul om det blev av! kram från norrköping

2010-03-08 @ 15:06:46
URL: http://aprilhimlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0