gratisbio

jag har blivit medlem på gratisbio
.
där kan man samla poäng genom att delta i tävlingar eller få andra gratisgrejer.
för dess poäng får man biobiljetter.
för mig som egentligen nu ska ha köpstopp är detta perfekt.
har ju lovat lillkorvas att ta med henne på nya disneyfilmen
"prinsessan & grodan".
fast, jag hinner nog inte få några biobiljetter från sajten tills på fredag.
(men man kan ju aldrig veta) :)
men det kommer väl fler filmer i framtiden som korvarna vill se.
de blir så stora nu.
jag var iväg imorse till storkorvens skola på utvecklingssamtal.
det gick väl bra och han fick beröm för att han är en sådan bra kompis.
dock skär det lite i mammahjärtat ändå (även om man ska vara glad)
att han ska få extraträning med specialpedagogen inför skolstarten.
det ÄR bra men ändå känns det på något underligt sätt som att man misslyckats lite.
men i hjärnan känns det bra.
nu ska jag försöka varva ner (igen) och packa inför morgondagens skola.
.
ska se fram emot ett (gratis) biobesök på fredag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0