och det är mer än vad jag har?


trallar på en gammal lw-låt som sitter i huvudet och inte vill lossna. "dom har svikit mig, bedragit mig. dom har lämnat mig i ensamhet". i helgen fick jag tentasjukan. som alltid infaller dagen efter en tenta. oftast då en salstenta men nu kom den som ett brev på posten fast det bara var en hemtenta. men den skrevs ju i princip under tiden man har under en salstenta så det kanske får räknas som en. skrot var med till skolstaden i fredags och lämnade in den. hon har tjatat i veckor om att få följa med till skolan, som, var en besvikelse för henne. det avr ju bara en massa trappor! och så är det ju.

sen dess har jag varit förkyld, yr och allmänt dålig. igår när jag kom hem från jobbet så fick jag lov att lägga mig direkt i hallen då jag var svimfärdig. men, idag mådde jag bättre och var faktiskt pigg efter jobbandet även om jag fick stanna tre timmar extra :p

och förresten så fick jag köpa min nya dator. den är alldeles underbar* :)


*den fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0