regn & hällregn


regnet höll sig borta under morgonen och under midsommardansen på korvarnas förskola under gårdagen. sen runt halv tolv brakade det loss och regnet kan inte ha slutat förrän i natt nångång.

hann med att skicka in min tekniska rapport i onsdags kväll (sent) och fick den betygsatt igår: godkänd. trevligt och skönt. var ganska orolig eftersom jag aldrig skrivit en teknisk rapport, än mindre använt vancuversystemet som referenssättning. men det funkade och jag har kommit halvvägs in i xhtml/css-boken med alla övningar. så har jag lite kött på benen innan nästa uppgift ska in. det vore skönt att göra klart den här kursen så har jag bara litteraturkurserna kvar att oroa mig för :p

idag är det dock midsommarafton och vi ska, hela la familia, åka till sambons syster för att fira. jag hoppas att solen kan behaga att göra oss sällskap men jag är nöjd bara regnet håller sig borta :p

ha en skön midsommar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0