jobba hela sommaren lång


det är ett under att man hinner med något annat än bara jobba under denna sommar. som det ser ut nu så har jag ett fåtal dagar (ca 1per vecka) ledigt innan skolan börjar. men det går bra iallafall.

igår var jag och barnen till parken zoo. helt underbart. varmt och soligt och snälla barn (när vi äntligen kom iväg) :p
åkte karusell i fyra timmar efter två timmar i djurparken. sen badade vi i parkenbadet och drog därefter hemåt.

idag fick jag reda på att min farfar var in till sjukhuset med ambulans. han har fått en blödning i hjärnan men han verkade tydligen piggare nu efter medicinering. tur det. fick kallt hjärta när jag hela förmiddagen känt på mig att något var fel och när mamma ringde så. hm. men nu hoppas jag att han snart mår bättre och får komma hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0