vuxen med ansvar


vi ska på möte på banken på måndag. bli vuxen på riktigt. haha. men det känns bra, få lite ordning på alla pengar och papper. trevligt. så får vi lite bra förslag också hoppas jag på. och sen vill jag ha ett jobb. men det kan ju inte bankmannen hjälpa mig med.

sitter och skriver och skriver på mitt pm som ska in nästa vecka. känns inte alls roligt för det går inte bra. och sen är datorn knas och stänger mina sidor som jag så bra googlat upp och behövde. får googla igen. men just nu känns det som läge att lägga ner arbetet för dagen iallafall. får nog bara mer huvudvärk om jag fortsätter.

Kommentarer
Postat av: kajsa

har du inte samma mobilnummer som tidigare?

2009-01-11 @ 17:28:16
URL: http://aprilhimlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0