tut tut i backen!


och totalkrasch in i stolpen för min del.
åkte madrass med brallis och hon vill ju åka högst uppifrån. såklart. går så långt bort från stängslet som vi kan men hela backen lutar ner mot staketet så det slutar med att jag försöker svänga bort men misslyckas och för att inte brallan ska göra illa sig så lutar jag mig så jag får ta smällen. och vilken smäll. trodde armen gått av. inte kul. sen värker det i höften. det gick bra iallafall men armen är blå och min höft gör det svårt att gå normalt. kommer nog vara blå där imorgon. suck.

ska man ha kul får man ta det med det onda :p

visst var det fredagen den trettonde idag också? ;)

Kommentarer
Postat av: mia

Men gud, jag vet. Den där lutningen syns knappt men den finns absolut där. Fråga sabina, hon krockar alltid med staketet. :)

2009-02-13 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0