och brist av tid


min tid försvinner.
det är så mycket att göra just nu så jag hinner inte med någon av sakerna jag borde. är väl som vännen sa idag att jag måste prioritera. mera. jag prioriterar alltid, hur skulle det annars se ut?!? då hade jag väl haft sju teatergrupper, blint sagt ja till sommarspelet och gått flera kurser i skolan. han försöker iallafall, att göra så jag kan ta det lite lugnare. borde ju försöka träffa min familj också, åtminstone nån dag i veckan. det blir sällan av det nu under ett par veckor. men efter 24timmarslägret, barnteaterdagen och ukd har jag det lite lugnare. även om vfu:n börjar också snart och gör alla veckodagar till arbetsdagar...

nu har jag panik över temaplaneringen som ska vara klar tills på tisdag för inlämning för respons till lärare och basgrupp. och mitt i allt ska man hinna vara en bra vän också. det kommer dagar snart. mmm.

Kommentarer
Postat av: mia

Det är lugnt. Vi finns kvar här när hysterin lagt sig. Lovar.

Puss

2009-02-18 @ 08:01:37
Postat av: A-K

kan bara hålla med Mia. Kämpa på! Kram

2009-02-18 @ 12:56:12
Postat av: jennie

omg, det är ju redan på tisdag! ><

2009-02-18 @ 20:16:47
URL: http://iolani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0