ut med det gamla - in med det nya

- som talesättet säger.
jag har sedan juldagen legat med magsjuka.
usch.
det höll i sig i tre dagar och nu idag är jag helt smittfri.
det känns mer än underbart.
det som ändå är bra med en magsjuka (om man nu måste hitta något som kan kännas bra med att spy och springa kontant på toa) är att mitt sockersug är borta. det är som en (ofrivillig) detox. nu är jag peppad och ska hålla i det här framöver. eftersom jag officiellt ska delta i mias och a-ks fettpakt så lär jag skärpa mig.
tittar just nu dessutom på biggest loser. haha.
nu hänger skolarbetet på min rygg och slåss och bråkas.
ska ta itu med allt som anna redan har gjort.
alla är så duktiga utom jag. jag har liksom tappat sugen. orken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0