kulturnatt, höstscen & kalas


helgen har spenderats på teatern, i staden och på kalas.

höstscen var det mest primära och där var jag under lördagen och söndagen. underbart. härliga ungar, roliga föreställningar och prima sällskap. jag har sminkat katter, gubbar, mimare och en till en liten tant.

lördagkvällen var perfekt. vi var in på kulturnatt (såklart), kollade in alla utställningar i staden, såg gycklare, satirisk teater och fikade. skulle lätt kunna spendera kvällar med kulturnatt jämt. :)

igår var skrutt på sitt första barnkalas. jag fick INTE, absolut INTE, åka hem och lämna men det var trevligt att sitta ute i solen på landet och dricka kaffe. jag gnäller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0