dagens skräll


igår hade det kommit ett konstigt kuvert till mig. glömde bort det då. sambon påminde mig idag, skrivet för hand på kuvertet... hmm. inte så ofta det händer. sen var det ett stort C4kuvert. öppnade och där var min uppsats om astrid lindgren. bläddrade lite snabbt genom den suveränt dåliga uppsatsen och till min förvåning så hade den fått ett "g". cool. då slapp jag komplettera. inte höga krav dom hade då.

sen insåg jag att handstilen på kuvertet var ingen mindre än min egen. suck. man fick ju skicka med ett frankerat kuvert om man ville ha uppsatsen tillbaka med rättningar. jomentjena - ibland är jag mer tankspridd än andra dagar.

fett G till mig. kaatsching till 7,5hp till :) woohoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0