det är inte ofta. det är mycket


usch.
har dåligt samvete för det mesta just nu. för saker jag inte hinner med. människor jag inte träffar. och planer om bättre tider som just nu känns alldeles för orimligt långt borta.

jag har VFU hela denna och nästa vecka (vilket innebär heldagsjobb och ingen ledig tid dagtid). samtidigt som vi repar i princip varenda kväll och helg. premiär på måndag. vanliga teatergruppen på onsdagen (som idag). och föreställningar sen torsdag tom söndag. dessutom består denna helg av två heldagar med repetitioner och nästa helg av heldagsmöte med atr på lördagen, tills jag måste bege mig till föreställning. söndagen med heldagsmöte med unga teaternätet och sen till föreställning. sen att min mormor fyller på fredagen och pappa på lördagen och så ska jag försöka klämma in ett kalasbesök nånstans där i helgen där jag inte har en lucka till övers.

det luktar härdsmälta på snevringen just nu.

men man kan iaf nästan säga att jag kan vara värd en kvällsledig vecka, vecka 44...
för då lär jg tokskriva på PM 1 som ska in den veckan vilket jag inte har e möjlighet att påbörja förrän tidigast mån v.44.
sen har skroten blivit sjuk och hostar hela nätterna. inatt satt jag uppe till halv tre innan jag (läs vi) somnade. idag har hon iaf fått två mediciner utskrivna av sin doktor via telefonen varav en var slut i bruksorten. så efter VFUn fick jag ta snabbsaaben in till staden för att inhandla en flaska ventolin. kul. sen stressa hem med den, hinka i mig en mugg kaffe, sen till teatern.

byta liv... någon?

Kommentarer
Postat av: mia

Nej tack, jag tror jag klarar mig. Hoppas bara för din skull att de närmaste veckorna går fort! Jag behöver träffa dig. På riktigt.Trevligt iaf att få se en snabb skymt av dig igår.

puss

2008-10-17 @ 08:36:15
URL: http://fenomenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0